Shadow

Volkswagen прогнозує ДВС довге життя

У Volkswagen вважають, що продовжити життя традиційних двигунів внутрішнього згоряння дозволить синтетичне паливо.

Volkswagen прогнозирует ДВС долгую жизнь

Volkswagen Group поставила перед собою мету досягти нульового рівня викидів вуглекислого газу і вкладає величезні кошти в розробку і серійне виробництво електрокарів, але повністю відмовлятися від ДВС німецький концерн не збирається. Про це в інтерв’ю Autocar розповів технічний директор Volkswagen Матіас Раба.

На думку топ-менеджера, незважаючи на жорсткість норм викидів CO2, у традиційних бензинових і дизельних моторів велике майбутнє в автомобільній промисловості. Продовжити їх життєздатність дозволить розробка екологічно чистого палива з біомаси або інших матеріалів.

Читати також:  Проекционные дисплеи Volkswagen покажут опасности на дороге и помогут не прозевать нужный поворот

«Синтетичне паливо користується великим попитом, наприклад, в авіаційній галузі: літаки не будуть працювати на електриці, інакше ви не перетнете Атлантику. Ми дуже серйозно ставимося до необхідності скорочення викидів CO2 і хочемо бути в цьому зразком для наслідування, але це не означає, що ми відмовимося від ДВЗ», — сказав Рабі.

В даний час неетилований бензин містить обмежену кількість етанолу, одержуваного з сільськогосподарських культур, але дослідження в цій області продовжуються. Власні напрацювання в цій області є і в Volkswagen, і належить йому марки Bentley. Але поки створені ними технології не готові до промислового виробництва.

Читати також:  Поляки построят новый автомобильный завод, благодаря которому появятся 15 тысяч рабочих мест

На думку Рабе, електрокари, розглядаються багатьма виробниками в якості альтернативи ДВС, мають ряд конструктивних недоліків. Батареї електрокарів занадто важкі, запас ходу масових моделей порівняно малий, а «далекобійні» занадто дорогі. На цьому тлі розробки синтетичного палива можуть прискоритися.

Volkswagen прагне до широкого вибору варіантів силових агрегатів як мінімум протягом наступного десятиліття. На деяких ринках компанія також просуває силові установки на стиснутому природному газі (CNG).

Читати також:  Техогляд для легкових автомобілів стане обов'язковим