Shadow

Volkswagen ID.3 оновив клієнтську базу марки на 85%

Компанія Volkswagen поділилася інформацією про покупців електричного хетчбека ID.3.

Volkswagen ID.3 оновив клієнтську базу марки на 85%

Електричний хетчбек ID.3 виявився проблемним для Volkswagen в силу ряду причин. Через кілька місяців після пафосного запуску серійного виробництва моделі за участю канцлера Німеччини Ангели Меркель, виявилися проблеми з програмним забезпеченням, які поки так і не вдалося усунути. Потім світ накрила хвиля пандемії, яка стала причиною зупинки підприємств і, відповідно, затримки виробництва. Незважаючи на це офіційний старт продажів був дан строго за планом — 17 червня, хоча поставки клієнтам почнуться тільки у вересні. При цьому автомобіль стартовою серії поставлять з активованими функціями App Connect і покажчиками дистанції на проекційному екрані. Повністю функціональні електрокари отримають ті, хто готовий чекати до кінця грудня цього або до початку 2021 року.

Читати також:  Tesla розробить лазерні склоочисники

Volkswagen ID.3 оновив клієнтську базу марки на 85%

Тим не менш, в компанії вважають, що, як мінімум з одним завданням, Volkswagen ID.3 впорався успішно: электрохэтчбеку вдалося залучити нових покупців. За словами директора VW з продажу Юргена Стакмана, тільки 15% європейців, які оформили заявки на ID.3 раніше володіли автомобіля марки. Також він підкреслив, що середній вік покупців хетчбека — 48 років, що на 10 років менше, ніж власників бензинових і дизельних автомобілів марки. Велика частина з них — чоловіки з міст з ближніх передмістях, для яких, як правило, хетчбек ID.3 стане другим автомобілем в сім’ї.

Читати також:  Мінівен Peugeot Traveller перевели на електротягу

Джерело: Financial Times