Shadow

У ралі «Дакар» вперше візьме участь гібридний вантажівка

У цьому році на старт ралі-марафону «Дакар» вийде гібридний вантажівка Renault C640, побудований ZF, MKR Technology і гоночної командою Riwald Dakar з Нідерландів.

3b3c44a3de85d880b82928dfbd87d8ef

Гоночний Renault Trucks C460 Hybrid Edition обладнали експериментальним модулем CeTrax Lite RS від фірми ZF, що представляє собою об’єднаний компактний блок з електромотором, інвертором і електронним блоком управління. Електричний вузол, завдання якого при необхідності допомагати 1040-сильного дизельного мотора, встановлений на передній осі. За замовчуванням електромотор видає 109 л. с. і 1400 Нм, пікова віддача становить 150 л. с., максимальний крутний момент не змінюється. Живиться асинхронний електродвигун від 400-вольтової батареї і розкручується до 13 000 об/хв. Для його синхронізації з «дизелем», що розвиває 2700 об/хв, знадобився редуктор зі специфічним передавальним числом.

Читати також:  BMW розробила аеродинамічні колеса для електрокарів

4aae6793adb3101c3c2f42a1e58f65b4

Модуль CeTrax Lite RS

У ході підготовки до «Дакару» команда Riwald Dakar зазнала гібридний привід на трасах у Польщі, Франції та Нідерландах. Вантажівка з CeTrax Lite RS виявився на кілька секунд швидше базового Renault C640. Як стверджують розробники, досягти такого ефекту вдалося ще й за рахунок системи рекуперації, що дозволяє пізніше задіяти основні гальмівні механізми і довше рухатися на граничній швидкості.

Читати також:  В Україні зростає інтерес до продукції китайського автопрому

Також ZF надала силову електроніку, автоматичну коробку передач Ecomat 6HP, блок управління гібридним приводом з перенастроенным для ралі-рейду програмним забезпеченням і роздавальну коробку, розподіляє сукупну тягу «дизеля» і електродвигуна між осями.

Джерело: Motor