У передньопривідних BMW не буде M-версій

Баварська марка не планує випуск «гарячих» модифікацій BMW 1 Series, 2 Series Gran Coupe і кросоверів BMW BMW X1 і X2.

У передньопривідних BMW не буде M-версій

Передньопривідні моделі BMW з поперечним розташуванням двигуна, такі як BMW 1 Series, 2 Series Gran Coupe, а також кросовери BMW BMW X1 і X2 залишаться без М-версій. Про це глава M-підрозділи Маркус Флаш заявив під час фестивалю BMW M в Південній Африці.

Найбільш потужними модифікаціями залишаться BMW M135i, M235i і X2 M35i з 2.0-літровим двигуном потужністю 306 л. с. і муфтою підключення задньої осі, а найбільш доступною М-моделлю — BMW M2 з 3.0-літровим мотором потужністю 410 к. с.

Читати також:  Mitsubishi побудувала гібридний кросовер з газотурбінним генератором

«M135i xDrive дуже привабливий в сегменті продуктивності, але якщо ви дійсно хочете високу продуктивність, клієнти завжди будуть переходити на M2. Це найбільш харизматична і найчистіша модель, яка у нас є, і ми працюємо над її правонаступником. Немає причин робити щось інше з 1-ю серією», — сказав Флаш.

Також глава BMW M підтвердив, що анонсована раніше «хардкорних» версія M2 CS — трековий автомобіль, сертифікований для доріг загального користування — з’явиться в 2020 році. Спорткупе BMW M2 CS вийде тиражем 2200 одиниць, і зможете битися на треку з Audi RS3 і A45 AMG.

Читати також:  BMW відкличе в США купе Toyota Supra

Відомо, що купе оснащене адаптивною підвіскою М, допрацьованим 3.0-літровим шестициліндровим турбодвигуном, що розвиває 450 л. с. і 550 Нм крутного моменту, 6-ступінчастою механічною коробкою передач або опціональним 7-діапазонним «роботом» з двома зчепленнями. Також BMW M2 CS обіцяні карбон-керамічні гальма, карбоновий аеродинамічний обвіс і ряд карбонових кузовних панелей, включаючи дах, капот, передній спліттер і задній дифузор. Їздить спорткупе на чорних 19-дюймових кованих легкосплавних колісних дисках, які за доплату замінять такими ж кольору матового золота.

Читати також:  Відео: електричний гіперкар Rimac C_Two розбили на краш-тестах

Джерело: CarAdvice