Shadow

У Mercedes-AMG заново винайшли електричний турбонагнітач

Інженери Mercedes-AMG адаптували технології Формули-1 для серійних моделей.

c90b44fc114ac8a2a236e1de0e32abf7

Система e-turbo розроблена фахівцями Mercedes-AMG і компанії Garrett Motion. Їх метою була мінімізація «турбо-ями». Фактично, інженери адаптували технології, застосовувані в формульних болідах для серійних автомобілів.

У вал турбокомпресора, між колесом турбіни на стороні випуску і колесом компресора з боку подачі повітря, встановили крихітний електродвигун розміром приблизно 40 мм, який превентивно розкручує компресор ще до того, як це зробить потік вихлопних газів. Це дозволяє практично виключити «турбо-ями» і забезпечити більш швидкий відгук двигуна у всьому діапазоні оборотів. Крім того, як стверджують у Mercedes-AMG, система e-turbo також допомагає ДВС забезпечувати більший крутний момент при більш низьких обертах порівняно з традиційним двигуном з турбонаддувом. Миниэлектромоторчик здатний розкрутити компресор до 170 тисяч об/хв. Харчується він від 48-вольтової бортової системи.

Читати також:  Смартфонами Samsung можно будет открывать и закрывать автомобили Audi, BMW, Ford и Genesis

f9e93d1c3486e58ccb468827f3ff81ce

Яка саме серійна модель AMG першою отримає нову систему, не уточнюється, але відомо, що вона вийде вже в наступному році. Імовірно, це буде представник особливо хардкорного лінійки Black Series. Раніше глава підрозділу Mercedes-AMG Тобіас Моерс, який 1 серпня стане генеральним директором Aston Martin, пообіцяв, що у Black Series буде «щось, чого вони раніше не робили з двигуном для AMG». Можливо, мова йшла про e-turbo.

Читати також:  Оновлений Volkswagen e-up!: більш ємна батарея і менший цінник

Джерело: Motor1