Shadow

Toyota змінила логотип

Першим оновлений двомірний логотип марки приміряє новий Toyota Yaris Hybrid, прем’єра якого відбудеться на цьому тижні.

5b57d008c412a163fbb4b74ba34747fd

Європейський підрозділ Toyota представила оновлений логотип, який символізував перехід марки в еру мобільності. Логотип Toyota став двомірним, і буде використовуватися без приписки із зазначенням назви бренду у всіх цифрових та фізичних сферах бізнесу корпорації. При цьому перехід до нового дизайну буде відбуватися поступово. Так поточна версія логотипу залишиться актуальною для нинішньої лінійки, а ребрендинг дилерської мережі завершиться до 2025 року.

Читати також:  Спорткупе Audi R8 і TT переведуть на електротягу

Готовність до Toyota цифровим технологіям повинні символізувати і нові назви підрозділів. Toyota Insurance Management перейменовується в Toyota Insurance Services, оскільки сфера її діяльності розширюється зі зростанням підключених послуг і нових мобільних продуктів. Підрозділ Toyota Plus, займається автомобілями, тепер називається Toyota Approved Used. Поряд з новим логотипом і дизайном ці зміни повинні забезпечити ясність і узгодженість у різних сферах бізнесу Toyota. Ще одна мета марки — більш ефективні зв’язки з клієнтами, які сприяють збільшенню продажів, як в роздрібній мережі, так і в інтернеті.

Читати також:  Volkswagen призупинив поставки нового Golf

Раніше свої логотипи спростили Volkswagen, BMW і Nissan.

Джерело: Toyota