Shadow

Tesla запатентувала тяговий акумулятор-мільйонник

Інженери Tesla і вчені канадського Університету Далхаузі розробили тягову батарею для електрокарів, здатну працювати впродовж мільйона миль (1.7 млн км).

8fd76c84987a1c604d1e6b5c586024e1

Канадське відділення компанії Tesla зареєструвало патентну заявку на «диоксазолоны і нітрилові сульфіти в якості добавок до електроліту для літій-іонних акумуляторів». Ця розробка — результат спільного дослідження, проведеного Tesla і групою вчених Університету Далхаузі (Канада) під керівництво Джеффа Дана. Їм вдалося побудувати літій-іонну клітинку «монокристалічним катодом NMC наступного покоління і новим вдосконаленим електролітом», яка може працювати впродовж мільйона миль.

Читати також:  Укравтодор показал новые дорожные знаки

Катод NMC містить сполуки нікелю, марганцю і кобальту. Автовиробники застосовують осередку NMC з різними варіаціями складу. Копання Tesla використовує у своїх електрокарах катоди NCA (нікель, кобальт, алюміній). За чутками, новими осередками NMC почнуть комплектувати Tesla Model 3 для китайського ринку, виробництво яких, як і самих автомобілів, налагодять на Tesla Gigafactory 3 в Шанхаї.

Читати також:  Hyundai Motor Group залишилася без шеф-дизайнера

За даними Tesla, нові добавки до електроліту не надто дорогі і можуть стати вигідною альтернативою використовується зараз. Коли нові батареї з’являться на серійних автомобілях марки, поки не відомо, хоча глава Tesla Ілон Маск вже анонсував появу акумулятора-мільйонника в 2020 році. За словами Маска, седан Model 3 розрахований на мільйон миль роботи, а його батареї — приблизно на 300-500 тисяч миль (482-804 тисячі км). Акумулятори раніше випущених електрокарів Tesla працюють в нормальному режимі до пробігів не менше 257 тисяч км, при цьому втрата ємності за цей період складає в середньому близько 10%.

Читати також:  Land Rover випустить особливий Velar

Джерело: Electrek