Shadow

Subaru і Lexus очолили рейтинг лояльності автовласників США

Автомобілі Subaru повторно купують 60.5% американських автомобілістів, Lexus — 48%.

Subaru і Lexus очолили рейтинг лояльності автовласників США

Компанія J. D. Power опублікувала аналітичні дані про лояльність автомобілістів до маркам, представленим на ринку США. Рейтинг лояльність клієнтів заснований на даних про продажі автомобілів з червня 2019 року по травень 2020 року незалежно від модельного року і фактично є відображенням того, яка кількість автомобілістів при покупці наступного автомобіля обирає одну і ту ж марку.

Подібне дослідження J. D. Power проводить другий рік поспіль, і другий рік поспіль перше місце серед брендів класу люкс займає Lexus. 48% власників автомобілів марки при купівлі наступного автомобіля вибирають Lexus. Цікаво, що інші чотири місця в цій п’ятірці» дісталися німецьким брендів:

  • Mercedes-Benz — 47.8%,
  • BMW — 45.1%,
  • Porsche — 44.9%,
  • Audi — 43.4%.
Читати також:  Alfa Romeo оголосила європейські ціни Giulia GTA

Серед брендів масового ринку і в автомобільній промисловості в цілому перемога другий рік поспіль дістається Subaru. Рівень лояльності до марки становить 60.5% Інші чотири позиції дісталися:

  • Toyota — 60.3%,
  • Honda — 58.7%,
  • RAM — 57.3%,
  • Ford — 54.3%.

«Є багато факторів, які сприяють лояльності до бренду, починаючи від досвіду, який покупець набуває, до відчуття від водіння. Автовиробники дійсно зосереджені на утриманні клієнтів, про що свідчать плани платежів і стимули, які вони запропонували після початку пандемії COVID-19. Багато з них зробили все можливе, щоб запропонувати клієнтам допомогу в період економічної невизначеності, що значно зміцнює довіру споживачів до обраного бренду», — сказав, аналізуючи результати рейтингу, Тайсон Джомини, віце-президент по аналітиці та аналізу даних у J. D. Power.

Читати також:  Rolls-Royce представив мініатюрний Cullinan