Shadow

Слабка ланка електричного Porsche Taycan — водій

У Porsche заявили, що електричний Taycan може прискорюватися знову і знову без втрати динаміки.

9f45a66a2634df2f70437e319f3b33f5

Електричний «первісток» німецької марки Porsche Taycan дебютував 4 вересня цього року, встигнувши ще до прем’єри продемонструвати вражаючі можливості своєї силової установки на декількох знаменитих гоночних трасах світу.

Як відомо, Porsche Taycan Turbo прискорюється до 100 км/год за 3.2 секунди, а версія Turbo S — всього за 2.8. Максимальна швидкість обох модифікацій складає 260 км/с. Запас ходу — 450 км у версії Turbo і 412 км — в Turbo S. Але найголовніше, на думку керівника розробки шасі проекту Taycan Інго Альберса, що електрокар може демонструвати заявлені характеристики раз за разом без втрати динаміки.

Читати також:  Sony не собирается серийно выпускать автомобили

За його словами, електрокар може розганятися в режимі launch control скільки завгодно, тому що його можливості обмежені тільки водієм.

«Однією з наших найважливіших цілей розвитку з Taycan є повторюваність. Ви можете робити це скільки завгодно — ми говоримо більше 10 разів. Але, як з’ясувалося, для автомобіля і це не межа, тоді як водій виявився слабкою ланкою. Після 20 або 25 стартів з місця до 200 км/год на межі можливостей ви здастеся, обіцяю», — сказав Альберс в інтерв’ю виданню Motoring.

В кінці серпня цього року електричний Porsche Taycan встановив новий рекорд швидкості Нюрбургринга серед повністю електричних чотирьохдверних спортивних автомобілів. Передсерійний прототип електрокара, керований тест-пілотом Ларсом Керн, подолав легендарну 20.6-кілометрову трасу за 7 хвилин 42 секунди. На фінішній прямій швидкість Taycan становила 259 км/ч.

Читати також:  У лінійці Wiesmann з'явиться купе з мотором від BMW M5

6b4adf91b3ed589a5ffe2deffd52f148

Пізніше відібрати титул рекордсмена у німецького електрокара спробувала американська компанія Tesla з модернізованим прототипом семимісцевою модифікації седана Model S. За неофіційною інформацією спроба вже відбулася: прототип Model S Plaid зумів подолати «Північну петлю» за 7 хвилин 23 секунди, на 19 секунд швидше серійного електричного седана Porsche Taycan. Але поки офіційно це не підтверджено, чинним рекордсменом залишається «німець».

У компанії впевнені, що так буде і далі, оскільки під час заїзду на Нюрбургринзі використовувалася не сама продуктивна версія електрокара — Taycan Turbo. Це був той самий прототип, який в серпні цього року брав участь в тесті на витривалість на швидкісній трасі Нардо в Італії. Рухаючись без зупинки протягом 24 годин, прототип Taycan Turbo подолав 3425 км. За інсайдерською інформацією, від серійного автомобіля він відрізнявся лише наявністю каркаса безпеки в салоні і спеціальними шинами. Також на прототип встановили опціональні для версії Taycan Turbo 21-дюймові колісні диски з керамічними гальмами.

Читати також:  Внедорожник Land Rover Defender переведут на водород