Розсекречено інтер’єр електричного Porsche Taycan

Електричний кросовер Porsche Taycan стане першим у світі серійним автомобілем з повністю інтегрованим сервісом Apple Music.

Розсекречено інтер'єр електричного Porsche Taycan

Компанія Porsche опублікувала фото приладовій панелі електричного кросовера Taycan. Інтер’єр електрокара оформлений у стилі Porsche 911 останнього покоління: у Taycan таке ж рульове колесо і верхня секція передній панелі. Також на фото видно повністю цифрова приладова панель, на якій відображені доступні режими їздовий електроніки: Normal, Sport, Sport+, Individual і Range. В останньому системи електрокара будуть працювати в режимі максимальної економії енергії заради збільшення пробігу.

Читати також:  «Укравтодор» створила інтерактивну карту ремонтів доріг

Але найголовніше — Taycan став першим серійним автомобілем, «мультимедийка» якого отримала підтримку сервісу Apple Music, що надає користувачам доступ до більш ніж 50 мільйонам пісень і тисячам плейлистів. Насолоджуватися улюбленими музичними треками в «студійному якості» аудіофіли зможуть завдяки аудіосистемі Burmester з Apple Digital Masters.

Готуючись до офіційної прем’єри, запланованої на 4 вересня, Porsche Taycan пройшов випробування на витривалість. Під час 24-годинного заїзду на гоночній трасі Нардо в Італії кросовер проїхав 3425 км з середньою швидкістю 195-215 км/ч.

Читати також:  Новий Kia Mohave: старий мотор і повністю новий інтер'єр

Як повідомлялося раніше, базовий Porsche Taycan отримав тягову батарею ємністю 80 кВт∙год., задній привід і електромотор потужністю 326 або 381 к. с. Над ним модифікація Taycan Carrera 4S з батарей на 96 кВт∙год, повним приводом і двома електродвигунами (по одному на кожній осі) сумарною потужністю 435 або 490 л. с.

Топова модель — Taycan Turbo — укомплектований літій-іонна батарея з рідинним охолодженням ємністю 96 кВт∙год і двома електромоторами сумарною потужністю 626 л. с.: на передній осі з номінальною віддачею 218 л. с. і 300 Нм, на задній — 408 к. с. і 550 Нм. Максимальний крутний момент в 1000 Нм метрів досягається за 10 секунд. У кожного двигуна свій двоступінчастий редуктор, ззаду встановлений диференціал з електроннокерованим блокуванням.

Читати також:  Mercedes-Benz заінтригував новим концептом

Джерело: Porsche