Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Офіційна прем’єра серійного Mercedes-Benz EQV відбудеться в середині вересня на автошоу у Франкфурті.

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Електричний Mercedes-Benz EQV — це серійне продовження однойменного концепту, представленого маркою навесні цього року в Женеві. Готуючись до вересневої прем’єри у Франкфурті, відділення Mercedes-Benz Vans опублікувало серію знімків і технічні дані мінівена.

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Мінівен укомплектований компактним електричним модулем (eATS), що складається з 204-сильного електромотора, понижуючого редуктора (ведучі колеса передні), системи охолодження і силової електроніки. Живиться установка від встановленої під підлогою літій-іонної батареї ємністю 100 кВт∙год. За уточненими даними, корисна ємність батареї 90 кВт∙год, а запас ходу складає 405 км, хоча раніше йшлося про 400 км.

Батарея мінівена підтримує зарядку від звичайної побутової розетки, настінного зарядного боксу Wallbox і станції швидкої зарядки. У перших двох випадках при потужності до 11 кВт батарея заряджається близько 10 годин. Від швидкісний зарядної станції постійного струму у європейській комплектації мінівен готовий приймати потужність-110 кВт. Час зарядки батареї від 10 до 80% становить менше 45 хвилин. При цьому використовується роз’єм стандарту CCS, що дозволяє заряджати Mercedes-Benz EQV на зарядних станціях мережі Ionity. Максимальна швидкість мінівена — 160 км/год.

Читати також:  Новий Audi RS7 Sportback дебютує у Франкфурті

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Споживання енергії в змішаному циклі заявлено на рівні 27 кВт•год/100 км. Спеціальний режим E+ дозволяє збільшити пробіг за рахунок оптимізації налаштувань мінівена. Про роботу системи рекуперації подбає ECO Assistant, Асистент автоматично регулює гальмування, керуючись даними навігаційної системи, фронтальної камери, радари і дорожньою ситуацією. Є можливість регулювання рівня рекуперації енергії під час гальмування в ручному режимі підрульовими лепесками. При максимальному рівні рекуперації забезпечено управління «однією педаллю».

Читати також:  Kia показала інтер'єр позашляховика Mohave нового покоління

 

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Салон Mercedes-Benz EQV

1

2

3

4

Від бензинових побратимів електричний мінівен відрізняється чорної радіаторних гратами з хромованими ребрами, легкосплавними 18-дюймовими колісними дисками особливого дизайну, спеціальними шильками і наявністю зарядного лючка в передньому бампері. Інтер’єр оброблений в холодних тонах і оздоблено декором кольору рожеве золото, на сидіннях декоративна строчка такого ж кольору. Салон мінівена укомплектований мультимедійною системою Mercedes-Benz User Experience (MBUX) з 10-дюймовим дисплеєм, підтримкою голосових команд і жестів.

Читати також:  Subaru оновила хетчбек і седан Impreza

Розсекречений серійний мінівен Mercedes-Benz EQV

Mercedes-Benz EQV буде доступний у двох версіях: довжиною 5140 мм, колісна база — 3200мм і 5370 мм, колісна база — 3430 мм. Кількість посадочних місць — сім або вісім. В залежності від комплектації та обладнання об’єм багажного відділення може досягати 1030 літрів.

Серійне виробництво електричного Mercedes-Benz EQV налагодили на заводі в іспанській Віторії, де випускають мінівен V-Class і Mercedes-Benz Vito. Новий електрокар приєднався до раніше вийшли eVito Tourer, eVito і eSprinter.

Джерело: Daimler