Shadow

PSA Group представила нову електричну платформу

Нова «візок» стане основою для електрокарів сегментів C і D, від седана до позашляховика, випущених з 2023 року.

5bd8593d84e2f42630894efa5e015bb7

Модульна платформа для електрокарів — Electric Vehicle Modular Platform (eVMP) — об’єднала всі інженерні ноу-хау Groupe PSA. Завдяки оптимізованої архітектурі eVMP дозволяє встановлювати батареї ємністю 60-100 кВт•год, тобто забезпечує еталонні для електрокарів 50 кВт•год на метр колісної бази. При цьому в залежності від кузова запас ходу залишить від 400 км до 650 км по циклу WLTP. Також нову «візок» планують використовувати для гібридів, які будуть пропонуватися на окремих ринках.

Читати також:  Американський водородомобиль Ronn Myst: перше зображення

Перехід на нову повністю електричну платформу розпочнеться вже в цьому році. Вона стане основою для цілого ряду моделей сегментів C і D, від седана до позашляховика, випущених усіма брендами PSA Group. В цілому перехід від двох многоэнергетических платформ до двох 100% електрифікованим завершиться в 2025 році.

Окремо у компанії підкреслюють оптимізацію витрат на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи (НДДКР) та індустріалізацію eVMP за рахунок використання певних вузлів та існуючих високопродуктивних акумуляторних модулів. Скорочення інвестицій також сприяла синергія з існуючими засобами на заводах концерну і власне виробництво електричних компонентів і двигунів.

Читати також:  Глава JLR: електрокари подешевшають через п'ять років

Джерело: PSA