В електричному режимі A6 Avant 55 TFSIe Quattro проїжджає до 51 км і прискорюється до 100 км/год всього за 5.7 секунди.
Лінійка підзаряджаються гібридів Audi поповнилася новою моделлю — плагін-гібридним універсалом Audi A6 Avant. Враховуючи поповнення, гібридна лінійка Audi тепер складається з п’яти моделей. Це кросовер Q5, хетчбек A7, седан A8, а також седан і універсал А6.
A6 Avant 55 TFSIe Quattro оснащений тієї ж силовою установкою, що і аналогічний седан. Під капотом у новинки 2.0-літрова бензинова «турбочетвірка» потужністю 252 к. с., доповнена 143-сильним електродвигуном, вбудованим в преселективний «робот» S tronic з двома зчепленнями. Пікова віддача силової установки — 376 л. с. і 500 Нм. Максимальний крутний момент доступний вже при 1250 об/хв. Тяговий акумулятор ємністю 14.1 кВт∙год розташований під підлогою багажного відділення, обсяг якого становить 405 літрів під шторкою і 1535 літрів при складених спинках задніх сидінь. У стандартного A6 Avant обсяг багажника 565 і 1680 літрів, відповідно.
Запас ходу на електротязі складає 51 км по циклу WLTP. Для розгону з місця до 100 км/год універсалу потрібно 5.7 секунди, всього на 0.1 секунди більше, ніж більш легкому плагін-гібридного седана A6. Максимальна швидкість — 255 км/ч. В чисто електричному режимі спортивний універсал може розвивати швидкість до 135 км/ч. Силова установка може працювати в режимах Auto, повністю електричному EV і Hold. Режим Hold призначений для підтримки рівня заряду батареї для останнього «зеленого» ділянки шляху.
На ринку Німеччини A6 Avant 55 TFSIe Quattro коштує від 71 490 євро. За ці гроші універсал укомплектують матричними світлодіодними фарами, спортивними сидіннями, чотирьохзонним клімат-контролем, цифровою панеллю приладів, спортивною підвіскою, 19-дюймовими колісними дисками і червоними гальмівними супортами. Також стандартними для моделі є зовнішній пакет S line, чорний декор, чорні корпуси бічних дзеркал заднього виду і тоновані стекла.
Джерело: Audi