Shadow

Працівників заводу Audi одягли в екзоскелети

На заводі Audi в Інгольштадті тестують два види екзоскелетів.

ce82eba218f1c89eb4012eea4caf7e95

В даний час компанія Audi тестує на заводі в Інгольштадті два види екзоскелетів: Paexo від Ottobock і Skelex 360 від Skelex. Обидва надіваються на плечі, як звичайний, і кріпляться ременем навколо стегон. Спеціальні кожухи підтримують руки працівників під час виконання технологічних процесів у складальному і лакофарбовому цехах, знижуючи навантаження на м’язи і суглоби. Працює пристрій без будь-якого електроприводу.

У тестуванні екзоскелетів беруть участь близько 60 співробітників. Мета експерименту — визначення зручності та ефективність конструкції. Комплексні практичні тести були розроблені, щоб допомогти адаптувати пристрою до потреб співробітників. Випробування проходять в статичних та динамічних умовах, включаючи установку гальмівних магістралей, привинчивание панелей днища, нанесення антикорозійного покриття і ущільнень.

Читати також:  Поліція влаштувала вилов водіїв, які не пропускають «швидкі»

28ccb24d799b4dc190f965a79bd3fd39

«Наші співробітники — наш основний актив. Постійно знижуючи навантаження, ми можемо поліпшити їх здоров’я і благополуччя. Цьому сприяють також нові технології, такі як екзоскелети, з допомогою яких ми робимо виробництво все більш і більш прогресивним», — сказав член ради директорів Audi з виробництва і логістики Пітер Кесслер.

Компанія Auid вже близько чотирьох років використовує екзоскелети і тестуємо різні системи у пілотних проектах. У 2017 році на заводах в Інгольштадті і Неккарзульме випробували екзоскелет власної розробки, призначений для зниження навантаження та ризику травмування спини.

Читати також:  Jeep натякнув на нову версію Wrangler

За словами Ральфа Хенсела, головного спеціаліста з экзоскелетам у Audi, основна увага приділяється ергономічним переваг, зручності носіння і зниження навантаження. Метою компанії є використання екзоскелетів на міжвузловий на основі заздалегідь визначених робочих ділянках в довгостроковій перспективі.

Джерело: Audi