Shadow

Peugeot е-Expert: электрофургон наступного покоління

Peugeot розширює лінійку фургона Expert нового покоління за рахунок повністю електричної модифікації.

e2f5ca9b2518cfd795f2120001057ddb

Електричний Peugeot Expert побудований на модульній платформі ЕМР2 групи PSA. Як і його побратим Citroen е-Jumpy, е-Expert доступний в трьох варіантах довжини кузова і з двома акумуляторами (50 або 75 кВт•год). Корисний обсяг і вантажопідйомність ідентичні версіями з ДВЗ (до 1 275 кг). Маса буксируваного причепа — до 1 000 кг

Peugeot е-Expert оснащений одним електромотором з віддачею 100 кВт (136 к. с.) і 260 Нм крутного моменту. Максимальна тяга доступна з першого обороту. Максимальна швидкість — 130 км/год, Час прискорення 0-100 км/год — 13.1 с, 80-120 км/год — 12.1 с. Перші 1000 метрів зі старту е-Expert проходить за 35.8 с. На вибір запропоновано два варіанти батареї — 50 кВт•год і 75 кВт•год. Акумулятор більшої ємності забезпечує запас ходу до 330 км по циклу WLTP.

Читати також:  Audi випробує гоночний бензин з відходів

5edb61d54259ce53b569522e10e5972f

Їздова електроніка працює в трьох режимах: Eco, Normal і Power. Перемикаються режими спеціальним селектором в салоні. У режимі Eco, призначеному для максимальної дальності ходу, віддача електромотора знижується до 60 кВт (82 к. с.) і 190 Нм. Режим Normal призначений для щоденних поїздок. При його активації віддача мотора становить 80 кВт (109 к. с.) і 210 Нм. Пікова віддача — 100 кВт (136 к. с.) і 260 Нм — доступна в режимі Power, призначеному для їзди з максимальним завантаженням. Також передбачено два варіанти інтенсивності рекуперації: помірна і інтенсивна.

Читати також:  Volkswagen задумал электрические аналоги моделей Passat и Phaeton

1a1d92dfcf95e3509ec859004a682e97

Зовні електричний Expert відрізняється двоколірним логотипом (змінює колір залежно від кута зору), наявністю зарядного лючка на передньому лівому крилі, особливої накладної на радіаторну решітку і шильдиком «e-Expert» на задній частині кузова. У салоні з відмінностей — оригінальна приладова панель і повністю перероблена центральна консоль з перемикачем «e-Toggle» і селектором виборів режиму їзди, а також верхні відсіки для зберігання речей і кнопка активації паркувального гальма. Мультимедійна система отримала оригінальну графіку: дані про витрату/рекуперації енергії, стан акумулятора, навігація TomTom 3D Traffic з точками зарядки відображається на дисплеї.

Читати також:  Ілон Маск анонсував автопілот п'ятого рівня

Джерело: Peugeot