Shadow

Nissan скоротить свою присутність в Європі

Основними стратегічними ринками Nissan стануть США, Китай і Японія.

687e0cfea97475cecd912caf565f593f

Нова стратегія розвитку Nissan Motor буде озвучена 28 травня. Так званий «план експлуатаційних показників» повинен допомогти вирішити проблеми, пов’язані з агресивним прагненням експансії екс-глави компанії і альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi Карлоса Гона. Деякі деталі цього плану стали відомі агентству Reuters.

За інсайдерською інформацією, трирічний план виходу з кризи спрямований на відновлення ринкової вартості та прибутковості компанії, а також на зниження конкуренції та розширення співпраці з партнерами по альянсу. Основна мета плану — вивільнення ресурсів для інвестицій в продукти і технології для США, Китаю і Японії. Відповідальним за його реалізацію призначений головний виконавчий директор компанії Ашвані Гупта (Ashwani Gupta).

Читати також:  BMW дразнится тизерами в преддверии завтрашнего дебюта новой модели

Наслідуючи приклад Mitsubishi, Nissan зосередиться на плагін-гібридах, причому менші за розміром аналоги будуть поставляти на азіатські ринки за межами Китаю і Японії. На відкуп французької марки Renault, ймовірно, віддадуть електрокари та Європу. Офіційно в Mitsubishi і Nissan цю інформацію не підтвердили.

За чутками, зосередившись на пріоритетних ринках, компанія спробує зберегти свою присутність в Європі завдяки кросоверів Qashqai і Juke. В Азії Nissan планує подальше розширення продажів в Таїланді і на Філіппінах, які разом з Австралією забезпечують приблизно 90% продажів і прибутку в регіоні, не враховуючи Китай, Японію та Індію. Водночас план передбачає скорочення присутності в таких країнах, як Індія, Індонезія, Малайзія, Південна Африка, Росія, Бразилія і Мексика. В результаті компанія може закрити понад 14 складальних ліній. Про плани щодо зупинення виробництва Індонезії в Nissan заявили в березні цього року. Загалом без роботи залишаться близько 5.5 млн осіб.

Читати також:  Липневий первинний ринок сформували автомобілі з пробігом

Що стосується ринку США, то компанія планує значно «омолодити» пропоновану тут модельну лінійку, середній вік якої на сьогодні становить понад 5 років. Щоб знизити цю цифру до 3.5 років, автовиробник планує випустити ряд нових і кардинально перероблених моделей, у тому числі позашляховик Rogue наступного покоління.

Аналогічні заходи передбачені і на японському напрямку. Протягом трьох років Nissan представить тут шість нових або перероблених моделей, щоб довести середній вік лінійки до 2.5 років. Також планом передбачено розроблення нових моделей для Китаю. Відповідати за «китайське» напрям буде бренд Venucia, яким доведеться конкурувати з безліччю місцевих автовиробників.

Читати також:  На територіях, де не ведуться активні бойові дії, відновлено роботу сервісних центрів МВС