Shadow

Nissan має намір перезапустити бренд Infiniti

Компанія Nissan планує скоротити витрати на 2.8 мільярда доларів.

7407bdbb31f477730de65c06562d8fde

Агенство Bloomberg поділилося інсайдерською інформацією про нової стратегії розвитку Nissan Motor. Трирічний план виходу з кризи, спрямований на відновлення ринкової вартості та прибутковості компанії, буде озвучено 28 травня, під час підбиття підсумків 2019 року.

Повідомляється, що в керівництві компанії шукають шляхи скорочення річних витрат на 2.8 млрд доларів США. Зокрема, «під ніж» потраплять витрати на маркетинг і дослідження. Крім того, аналітики та інсайдери вважають, що Nissan відмовиться від марки Datsun і зупинить одну виробничу лінію. При цьому буде вжито заходів по «пожвавленню» бренду Infiniti.

Читати також:  Патрульна поліція розширила список доріг з контролем швидкості радарами TruCam

Також у компанії розглядають можливість спростити діяльність центрів розробки в Індії, В’єтнамі і Таїланді. Всі зусилля будуть спрямовані на три основних ринку марки — США, Японія і Китай. Європейська лінійка буде представлена кросоверами і електрокарами, розробленими в рамках альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Зміцнити свої позиції в Старому Світі Nissan розраховують, в тому числі і завдяки виходу кросовера Qashqai нового покоління, серійне виробництво якого має розпочатися найближчим часом.

Читати також:  Три чверті березневих реєстрацій склав імпортний секонд-хенд

Раніше повідомлялося, що план Nissan передбачає скорочення присутності в таких країнах, як Індія, Індонезія, Малайзія, Південна Африка, Росія, Бразилія і Мексика. В результаті компанія може закрити понад 14 складальних ліній. У березні цього року компанія вже оголосила про плани щодо зупинення виробництва Індонезії.