Shadow

Mahindra відмовилася підтримувати бренд SsangYong

Південнокорейська марка SsangYong втратила фінансування у розмірі 423 мільйонів доларів США за коронавіруса.

Mahindra отказалась поддерживать бренд SsangYong

Індійський конгломерат Mahindra & Mahindra відмовився вкладати кошти в SsangYong Motor. Таке рішення прийнято на тлі кризи, викликаного пандемією коронавіруса. Як повідомляє Automotive News, SsangYong було запропоновано шукати інші джерела фінансування.

Mahindra & Mahindra належать 74.65% акцій південнокорейської марки. Двома місяцями раніше індійський конгломерат пообіцяв інвестувати в SsangYong Motor 423 млн доларів США, з розрахунком на те, що до 2022 році SsangYong вийде на прибуток.

Читати також:  Alpina представила власну версію BMW M3

Але в березні продажі самої Mahindra впали на 88%, в результаті чого індійці почали массаово скорочувати витрати, в тому числі і інвестиції в збитковий бренд SsangYong. Все, на що тепер можуть розраховувати корейці — можливість отримати в найближчі три місяці позику в розмірі 32.34 млн доларів. Ці кошти мають допомогти SsangYong протримаються на плаву під час пошуків нових джерел фінансування.

Читати також:  Дослідження: тільки один з чотирьох водіїв користується ременями безпеки

Основна продукція SsangYong — кросовери. За даними JATO Dynamics, в 2018 році компанія продала в Європі 16 082 автомобілів, а в 2019 році — 14 627 од., тобто на 10% менше. В цьому році компанія планувала вивести на ринок Європи повністю електричну модифікацію кросовера Korando. Прем’єра новинки повинна відбутися на автосалоні в Женеві.

Читати також:  США с 2021 года ужесточит контроль за скруткой пробега