Shadow

Компанія Hyundai представила новий суббренд — Ioniq

Під маркою Ioniq на ринок вийде нова електрична лінійка Hyundai Motor. Три моделі лінійки вже анонсовані.

d2e4c4025a10f3f6b947a70d96f6ade5

Hyundai Motor оголосила про створення нового суббренду, який займеться виробництвом «орієнтованих на клієнта» електрокарів, відповідають баченню Hyundai «Прогрес для людства». З цього приводу в Лондоні підсвітили блакитними вогнями знаменитий Лондонський око (London Eye) — найбільше в Європі і одне з найбільших в світі колесо огляду. Відеоролик світлового шоу компанія виклала на YouTube.

За аналогією з створеної в 2015 році преміальної маркою Genesis, новий суббренд названий ім’ям, під яким на ринку представлено сімейство гібридних і електричних чотирьохдверних фастбэков. Три перші моделі нової марки вийдуть на ринок до 2024 року. На початку 2021 року Ioniq випустить серійну версію концепту Hyundai 45, представленого на торішньому автосалоні у Франкфурті. Це буде середньорозмірний електричний кросовер Ioniq 5. Наступним стане седан Ioniq 6, побудований на основі концепту Prophecy, анонсованого в першому кварталі цього року. На ринок електроседан вийде у 2022 році. Третім буде всешляховик Ioniq 7, ринкова прем’єра якого запланована на початок 2024 року. Варто зазначити, що в системі цифрових позначень, що використовується для новинок, є закономірність: непарні цифри дісталися кроссоверам.

Читати також:  Bentley Bentayga Speed оновився слідом за молодшою модифікацією

952ef533fd0ae29b56e60285ef1d291b

Моделі Ioniq будуть базуватися на новій платформі під назвою Global Electric Modular Platform (E-GMP), яка, за заявою виробника, забезпечить швидку зарядку і значний запас ходу. Також електрокарам обіцяні інтер’єри, розроблені в концепції «розумного житлового простір», з регульованими сидіннями, можливістю бездротового зв’язку і унікальними функціями, такими як ящик рукавички у вигляді органайзера.

Читати також:  Ferrari выпустит два новых кроссовера вслед за Purosangue

Запуск нового суббренду є частиною стратегії розвитку Hyundai, згідно з яким до 2025 року продажі електрокарів компанії складуть 560 тисяч в рік, не рахуючи моделей на паливних елементах (FCEV). Це дозволить Hyundai Motor стати третім у світі виробником екологічно чистих автомобілів.

Джерело: Hyundai