Компанія Крістіана фон Кенигсегга побудувала гіперкар, здатний розігнатися до 532 км/ч.
Шведська компанія Koenigsegg готова битися за титул найшвидшого серійного автомобіля з Bugatti Chiron Super Sport 300+. Підопічні Крістіана фон Кенигсегга побудували 1622-гіперкар Jesko Absolut, розрахункова швидкість якого складає 532 км/ч. Про це засновник компанії розповів в інтерв’ю виданню Road&Track.
«Комп’ютерна симуляція показує, що ми можемо розігнатися до 532 кілометрів на годину або близько того. Звичайно, ця цифри тільки теорія, але це те, що ми зараз маємо. Правда, амбітних планів розвинути таку швидкість у нас немає, тому що кінцевий результат буде залежати від траси, водія і можливостей автомобіля», — сказав Кенігсегг.
Перевірити здібності Jesko Absolut на практиці планують протягом року, але підходяще місце для заїзду ще не знайдено. За словами Кенигсегга, ділянка автомагістралі в Неваді, на якому Agera RS розігнався в 2017 році до 446 км/год «не досить плавний», для швидкостей, які здатний розвинути Jesko Absolut. Не підходить для заїзду і злітно-посадкова смуга Космічного центру імені Кеннеді у Флориді. Її довжини вистачить лише, щоб розвинути 85% швидкості. Найкращим місцем для заїзду був би випробувальний полігон Volkswagen в Ера-Лессин, де Bugatti встановив рекорд 490.484 км/год, але у Koenigsegg немає до неї доступу.
Koenigsegg Jesko Absolut — це екстремальна версія торішнього «женевського» дебютанта гіперкара Jesko. Автомобіль був оснащений 5.0-літрової Twin-Turbo «вісімкою», яка при використанні паливної суміші E85 на основі етанолу і бензину може видавати до 1600 л. с. і 1500 Н·м крутного моменту.
У Jesko Absolut бітурбомотор V8 5.0 на спиртовій суміші E85 видає 1622 л. с. і 1500 Нм при 5100 об/хв (1000 Нм доступні з 2700 до 6170 об/хв). Агрегат працює в парі з девятиступенчатым «роботом» з сімома зчепленнями (привід задній, з электронноуправляемым диференціалом).
Суха маса Jesko Absolut дорівнює 1290 кг, сумарна — 1390 кг. На кормі у гіперкара встановлені стабілізатори, натхненні винищувачем F-15, спереду під днищем -аеродинамічні «закрилки», що допомагають знизити опір і контролювати кліренс на великій швидкості. Коефіцієнт аеродинамічного опору заявлений на рівні 0.278. На швидкості 250 км/год притискна сила гіперкара становить 1 тонну, а на «максималці» досягає 1.4 тонни.