Opel представив полнопривоные модифікації фургонів Combo Cargo і Vivaro.
Французька компанія Dangel, що спеціалізується на виробництві повнопривідних версії автомобілів Citroen і Peugeot представила повнопривідні фургони Opel Combo Cargo 4х4 і Opel Vivaro 4х4.
Система повного приводу від Dangel працює в двох режимах — Eco 2WD і Auto 4WD, вибір яких здійснюється поворотом шайби-селектора. У режимі Eco 2WD тяга передається на передні колеса. Цей режим ідеально підходить для їзди по міських вулицях і тривалих поїздок по якісним заміських трасах. Він дозволяє знизити витрату палива і рівень викидів вихлопних газів.
Режим Auto 4WD передбачає автоматичне підключення повного приводу, як тільки передні колеса починають втрачати зчеплення і буксувати. Для подолання складних ділянок шляху з бездоріжжям, брудом, снігом і льодом передбачена можливість блокування заднього диференціалу — положення «шайби» R. Lock.
Крім повного приводу в стандартне оснащення Opel Combo Cargo 4×4 увійшли система розподілу гальмівного зусилля ESP, захист двигуна і коробки передач, а також на 90 мм дорожній просвіт. За доплату фургон оснастять захистом паливного бака і заднього редуктора. Крім того, є можливість збільшити дорожній просвіт ще на 20 мм, що в сумі дасть 300 мм. Кут в’їзду повнопривідного фургона складає 26.6°, з’їзду 38.3°, кут рампи 26°. Окремо підкреслюється здатність фургона дертися на схили з кутом до 41°.
Opel Combo Cargo 4х4 може запропонувати тримісний диван для пасажирів заднього ряду і вантажопідйомність до 880 кг. Формат кузова і ширина між колісними арками підібрані так, що автомобіль, що дозволяє перевозити дві євро-палети. Варіант з подовженим кузовом (4.75 м) дозволяє перевозити довгоміри до 3.44 м.
В залежності від версії Opel Combo Cargo 4×4 в розпорядженні водія автоматичний круїз-контроль, попередження про можливе зіткнення, систему автоматичного гальмування, розпізнавання пішоходів, моніторингу «сліпих зон» і проекційний дисплей.
Спеціально для новинки Opel Combo Cargo 4×4 доступна система огляду Surround Rear Vision з особливою камерою заднього виду і додатковою камерою в бічному дзеркалі, яка допоможе краще орієнтуватися у разі повного завантаження кузова.
Opel Vivaro 4×4 пропонує збільшений на 60 мм дорожній просвіт і поліпшені параметри кутів в’їзду/з’їзду: 20.4°/31° відповідно. Кут рампи фургона складає 20°, що по прохідності ставить його в один ряд повноцінними кросоверами.
Фургон доступний відразу в трьох варіантах: компактний довжиною 4.6 м, середній (4.96 м) і максимальний (5.31 м). Максимальній версії обсяг вантажного відсіку становить 6.6 куб. м. Максимальна вантажопідйомність — 1344 кг. Справлятися з таким навантаженням Opel Vivaro 4×4 допомагає 2.0-літровий «дизель».
Залежно від комплектації, фургон може бути оснащений передньою камерою для контролю рядності руху і зчитування дорожніх знаків, круїз-контролем з автоматичним підтриманням дистанції до попереду автомобіля, системою попередження про можливість зіткнення та функцією екстреного гальмування, передніми й задніми датчиками паркування спереду.
Також Opel Vivaro 4×4 дісталися системи Multimedia Radio або Multimedia Navi Pro 7.0-дюймовими сенсорними дисплеями, підтримкою технологій Apple CarPlay і Android Auto, управлінням допоміжними функціями автомобіля. Система Multimedia Navi Pro також включає в себе навігаційну карту Європи з 3D-відображенням вулиць і доріг.
Джерело: Opel