Shadow

Ford запатентував сонячні панелі для електрокарів

Інженери Ford пропонують заражати електрокари з допомогою «кокона» — автомобільного тенту з гнучких органічних сонячних панелей.

b4073e7c170faf1c038c4976afb8ab5f

Сайт MachEClub поділився інформацією про нову патентній заявці Ford, зареєстрованого в патентному бюро США. У пояснювальній записці описується пристрій, який дозволить заряджати батареї електрокарів сонячною енергією.

Судячи з ескізів, інженери Ford розробили автомобільний тент з гнучких органічних сонячних панелей. Спеціальний бокс з кількома пневмокамерами, в яких знаходяться сонячні батареї, встановлений на даху автомобіля. У розгорнутому стані тент практично повністю накриває автомобіль, збільшуючи площу сонячної батареї. Для кращого облягання кузова панелі планують частково виготовляти з полімеру з ефектом пам’яті.

Читати також:  Toyota випустила дизайнерський C-HR

0143f5612bb8fb6768c41c5fb98cbf86

Сонячна енергія для підзарядки акумулятора використовується в Hyundai Sonata Hybrid. Дах гібрида виготовлена з сонячних панелей. За умови зарядки по 6 годин в день покрівельна система Solar Roof може збільшити пробіг автомобіля на електротязі на 1300 км в рік.

У голландського «сонячного» лифтбека Lightyear One сонячними батареями покрита дах, капот і двері багажного відділення. Загальна площа батареї — 5 кв. метрів. В ідеальних умовах від сонячних панелей Lightyear One заряджається за 1 годину на 12 км шляху. Заявлений запас ходу Lightyear One у випробувальному циклі WLTP — 725 км, а при температурі -10°С він повинен проїжджати близько 400 км. За словами розробників, в сонячних регіонах ліфтбек зможе пересуватися виключно на сонячній енергії.

Читати також:  BMW X5 захистили від вибухів гранат і атак безпілотників