Shadow

Fiat Chrysler подав патентну заявку на рядну турбо «шістку»

В патентному відомстві США з’явилася схема нової рядної «шістки» FCA.

cd27fe51a4bc991b3256f16c7647968a

Концерн Fiat Chrysler Automobiles запатентував новий шестициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом. Креслення силового агрегату з’явився на сайті американського патентного відомства. Як стверджують в MoparInsiders новий мотор зможе видавати більше 500 кінських сил і в перспективі замінить «вісімки» сімейства HEMI.

Очікується, що новий двигун буде доступний з кількома рівнями потужності — від 360 кінських сил до версії з високою вихідною потужністю 525 кінських сил. Інсайдери додали, що GME-T6 буде оснащуватися новою технологією FCA eBooster, яка використовує електроніку для усунення турбо-ями. Теоретично, це дозволило б FCA використовувати турбіни більшого розміру в майбутньому двигуні для отримання більшої потужності.

Читати також:  Представлен первый серийный электромобиль Cadillac

3f348fe8b21f6a06681e9e4d98daabbe

Патент рядного турбодвигуна — перше документальне підтвердження роботи концерну над високопродуктивним наддувним двигуном. По архітектурі новий силовий агрегат схожий з «турбочетверкой» FCA GME-T4, але відрізняється додатковими двома циліндрами. Про стадії розробки «шістки» судити складно: патент був поданий 1 листопада 2017 року і виданий 2 квітня цього року, і за цей час мотористи FCA могли серйозно модернізувати конструкцію.

Читати також:  «Позашляхова» Toyota Corolla готова до прем'єри

b137f0ec5fe2f226191c907857e36fea

Дані креслення це перший доказ, що GME-T6 існує, але не варто очікувати цей двигун в серійному виробництві найближчі кілька років. Можливо на це якось вплине недавнє злиття груп Peugeot Citroen і FCA.