Shadow

Электрокроссовер Audi e-tron обзавівся трьома моторами

Компанія Audi представила «заряджені» версії електричного кросовера e-tron — e-tron S і e-tron S Sportback.

Электрокроссовер Audi e-tron обзавівся трьома моторами

Компанія Audi оголосила про поповнення в сімействі e-tron: у країнах Європи стартував прийом попередніх замовлень на «заряджені» кросовери e-tron S і e-tron S Sportback. Зовні S-версії відрізняються від «звичайних» кросоверів розширеними колісними арками (+23 мм), агресивними бамперами, 20 — або 21-дюймовими колісними дисками і чорними гальмівними супортами з літерою «S». За доплату запропоновані помаранчеві супорти з маркуванням «e-tron». У салоні — спортивні сидіння в оббивці з шкіри Nappa і декоративні вставки з карбону і алюмінію на передній панелі і дверних картах.

Читати також:  Автор McLaren F1 створив новий суперкар

Электрокроссовер Audi e-tron обзавівся трьома моторами

Технічно Audi e-tron S і його купеобразная версія e-tron S Sportback ідентичні. Обидва електрокара оснащені трехмоторной силовою установкою з піковою віддачею 503 к. с. і 973 Нм, доступною протягом восьми секунд в режимі overboost. Це дозволяє «зарядженим» кроссоверам прискорюватися з місця до 100 км/год за 4.5 секунди і розвивати максимальну швидкість в 210 км/ч.

В інший час віддача силової установки «эсок» становить 435 к. с. і 808 Нм крутного моменту, на 75 л. с. і 247 Нм більше, ніж у «звичайного» e-tron 55 quattro. Встановлена під підлогою літій-іонна батарея ємністю 95 кВт•год забезпечує e-tron S пробіг 359 км, а крос-купе e-tron S Sportback — 364 км по циклу WLTP.

Читати також:  Лінійка DS поповниться новим седаном

Электрокроссовер Audi e-tron обзавівся трьома моторами

За замовчуванням Audi e-tron S пересувається на задньому приводі: кожен з двох моторів відповідає за своє колесо, що дозволило реалізувати систему векторизації крутного моменту. Передній агрегат підключається тільки при необхідності (при пробуксовці коліс). Винятком є режим Sport, в якому передня вісь не підключається, завдяки чому e-tron S можуть йти в керований занос.

Також «эскам» дісталася перенастроенная адаптивна пневмопідвіска, дозволяє занижувати дорожній просвіт на 78 мм і передні повітрозабірники з активними заслінками, які відкриваються при необхідності додаткового охолодження гальм або елементів повного приводу. В інший час вони закриті для кращої динаміки. Обидва S-кросовера оснащені посиленими гальмами з шестипоршневими механізмами.

Читати також:  Lotus приступив до випробувань гіперкара Evija

Электрокроссовер Audi e-tron обзавівся трьома моторами

У Великобританії Audi e-tron S оцінили в 96.2 тис. євро, крос-купе e-tron S Sportback 98.3 тис. євро. Для порівняння базовий e-tron 50 quattro на місцевому ринку коштує від 68.7 тис. євро.

Джерело: Audi