Shadow

Електричний хетчбек MINI Cooper SE подолав «зелений пекло»

Компанія MINI використовувала електрокар Cooper SE для нового рекорду: хетчбек проїхав Північну петлю Нюрбургрінга без задіяння педалі гальма.

Кожна нова модель MINI проходить випробування на складній трасі в горах Айфель, але для демонстрації ефективності роботи дворівневої системи рекуперації електричного хетчбека Cooper SE британська марка вибрала Північну петлю Нюрбургрінга. Трасу протяжністю 20.8 км електрокар повинен був проїхати в «зеленому режимі», не задіюючи педаль гальма.

В режимі рекуперації тяговий електромотор Cooper SE виступає в ролі генератора і повертає частину кінетичної енергії, що виникає при гальмуваннях, назад у батарею. Активується система відпуском педалі акселератора і працює в двох рівня інтенсивності: в стандартному режимі уповільнення складає 0.19 g, в «м’якому» — 0.11 g. Рівень інтенсивності регулюється тумблером на центральній консолі, встановленим зліва від кнопки «Start/Stop».

Читати також:  Toyota Venza повернулася на ринок в якості гібридного кросовера

Скільки часу знадобилося Cooper SE для подолання «Зеленого пекла», в компанії не уточнили, заявивши, що тепер знають, як можна з великою користю застосовувати двухрежимность системи рекуперації для подолання більш крутих і пологих дуг. У компанії натякнули, що електрокар повернеться на Нюрбургрінг, щоб пройти знамените кільце у відносно пристойному темпі і з максимальною енергетичною ефективністю, використовуючи тільки електричні гальмування.

Читати також:  Прем'єра Porsche 911 Targa відбудеться 18 травня

Офіційна прем’єра електричного хетчбека MINI Cooper SE відбулася в середині липня цього року на спеціальному заході марки в Роттердамі. Під капотом у хетчбека 184-сильний електромотор, що живиться від встановленої під підлогою літій-іонної батареї ємністю 32.6 кВт·год. Від зарядної станції потужністю 11 кВт батарея електрокара заряджається до 80% ємності за 2.5 години, до 100% — за 3.5 години. Від 50-кіловатної станції швидкої зарядки для поповнення заряду батареї до 80% потрібно 35 хвилин.

Привід — передній. Максимальний обертовий момент агрегату — 270 Нм — доступний вже на старті, як і у будь-якого іншого електрокара. З місця до 60 км/год електричний хетчбек розганяється за 3.9 з до 100 км/год — за 7.3 с. Максимальна швидкість примусово обмежена на позначці 150 км/ч. Заявлений запас ходу — 235-270 км по циклу WLTP.

Читати також:  Кларксон назвав Bentley Continental народними автомобілем року

Джерело: BMW