Через 62 роки після запуску в серію Chevrolet зупиняє виробництво седана Impala.
Концерн General Motors зупинив на модернізацію завод Detroit-Hamtramck в Детройті (D-HAM), на якому останні кілька років зібрали седани Chevrolet Impala і Cadillac CT6. D-HAM стане електричним хабом GM. Тут будуть збирати електричні кросовери і позашляховики всіх марок концерну. Першим у 2021 році на конвеєр підприємства постане електричний пікап Hummer. За ним піде електричний безпілотник Cruise Origin, що дебютував у січні цього року в Сан-Франциско.
Зупинка D-HAM поставила крапку у 62-річної історії седана Impala. Вперше це ім’я з’явилося в модельній лінійці Chevrolet в далекому 1958 році. Під ним на ринок вийшла найдорожча модифікація моделі Bel Air, а вже через рік її виділили в окрему лінійку. До 1965 року це була найдорожча легкова модель марки, а з 1965 по 1985 рік вона займала за ціною проміжне положення між люксової модификацей Chevrolet Caprice і дешевими Chevrolet Bel Air і Biscayne. У 1985 році історія Impala перервався. З 1990 по 1996 рік під ім’ям Impala SS виходила на ринок спортивна модифікація седана Chevrolet Caprice. З 2000 року, ім’я Impala було відроджено для передньопривідний седан з кузовом, який замінив Chevrolet Lumina. Такий формат зберігався протягом наступних двадцяти років.
За минулі 62 роки модель Chevrolet Impala змінила десять поколінь. У минулому році, намагаючись збільшити продажі седана Chevrolet відмовилася від базовій комплектації LS, що збільшило стартову ціну моделі на 3 600 доларів. В результаті, за рік було продано 44 978 седанів, на 20.5% менше, ніж у 2018 році. Для порівняння, в 2007 році було продано 311 тисяч автомобілів.
Джерело: The Detroit News