Shadow

Бренд Jetta може вийти за межі китайського ринку

Виробник вже заявив, що розглядає таку можливість.

Бренд Jetta може вийти за межі китайського ринку

Бюджетний суббренд Jetta, створений Volkswagen Group в 2019 році спеціально для китайського ринку, може переміститися в Південно-Східну Азію. Про це повідомило видання Automotive News Europe з посиланням на президента Jetta Гаральда Мюллера.

Перші вісім місяців присутності марки на китайському ринку виявилися досить успішними. За словами глави компанії, продажі Jetta склали близько 1% ринку нових автомобілів. Позначилася не тільки доступність автомобілів марки, але і пошуки альтернативи суспільного транспорту в умовах коронавіруса. Це змусило керівництво концерну задуматися про вихід на інші ринки.

Читати також:  Китайський стартап AutoX запустив сервіс роботакси в Шанхаї

Аналогічно відродженого бренду Nissan Datsun марка Jetta націлена на розширення присутності продукту VW Group «бюджетному» сегменті китайського ринку, де інтереси концерну представляла лише чеська Škoda. В даний час лінійка Jetta складається з трьох моделей: кросоверів VS5 і VS7 і седан ВА3. Останній є оновленою версією китайського Volkswagen Jetta попереднього покоління, який і дав ім’я нової марки. Кросовери VS5 і VS7 — це перелицьовані версії Seat Ateca і Seat Tarraco відповідно.

Читати також:  Лінійка DS поповниться новим седаном

У яких саме країнах з’являться автомобілі Jetta, Мюллер не уточнив. Імовірно, мова йде про Філіппінах, Індонезії, Таїланду та інших азіатських країнах. У теж час в Європі і США чекати «бюджетної» марки німецького концерну не варто. В Європі в цьому сегменті Volkswagen пропонує Up! і Polo, а також моделі марки Škoda. Представлений концерн і в країнах Латинської Америки, тому очікувати появи Jetta ВА3 або VS7 в Мексиці або Бразилії в найближчим часом не варто.

Читати також:  У Туреччині створили «національний автомобіль»

Джерело: Motor1