Shadow

BMW не відмовиться від гігантських «ніздрів»

Баварська марка не має наміру змінювати концепцію дизайну своїх автомобілів на догоду критикам.

BMW не відмовиться від гігантських «ніздрів»

Керівник проекту BMW X7 Пітер Енріх розповів в інтерв’ю Autocar, що радикальна зміна дизайну деяких моделей марки, зокрема, поява величезної радіаторної решітки, «дуже позитивно» сприйнято цільовою аудиторією. Він переконаний, що сміливі ідеї шеф-дизайнера баварської компанії Адріана ван Хойдонка було правильним кроком і доказом тому служить позитивна реакція клієнтів.

«Команда дизайнерів з Адріаном ван Хойдонком робить відмінну роботу. Отримані відгуки були позитивними. Коли вперше показували X7, люди казали: «Яка величезна решітка?» Але клієнти ніколи так не реагували, і машина користується великим успіхом. Завжди є люди, які спеціально шукають щось критичне і бояться чогось нового, але ми впевнені в собі і продовжимо», — сказав Енріх.

Читати також:  Acura анонсувала новий седан спортивної лінійки Type S

На питання, чи буде BMW застосовувати такий радикальний дизайн до версій наступного покоління своїх традиційно більш консервативних моделей, таких як 5 Series, Енріх сказав, що важливо, щоб кожна модель придбала свій власний характер.

«У кожної машини своє позиціонування. На ранніх стадіях розробки ми сідаємо і визначаємо характер і позиціонування. Це основа для команди дизайнерів та інженерів. Деякі автомобілі більш экстравертированы, сміливіші, ніж інші. Покупці шукають різні автомобілі, коли вибирають з 3 Series, Z4 або X6», — резюмував Енріх.

Читати також:  В Україні зростає інтерес до продукції китайського автопрому

Величезні «ніздрі» вперше з’явилися у електричного прототипу i Vision Dynamics, представленого баварцями на Франкфуртському автосалоні 2017 року, і викликали різну реакцію у журналістів та автолюбителів. Були серед них і ті, хто вважав нову фірмову радіаторну решітку занадто великий. Незважаючи на це, компанія вирішила не змінювати свій новий стиль в догоду критикам і в 2018 році показала концепт Vision iNext: передню частину електричного кросовера прикрашали фірмові «ніздрі», в яких заховали датчики і лидары, що забезпечують роботу систем автономного керування. За словами Энриха, компанія витратила величезні кошти на створення сенсорів, здатних «бачити через хром». У перспективі, таку решітку в різних стилях надалі отримають iNext, i4 і iX3.

Читати також:  Пекінський автосалон переносять через коронавіруса