Shadow

Audi побудувала позашляховий безпілотник

Компанія Audi представила електричний позашляховик AI:Trail з дрона замість фар та гамаками замість задніх сидінь.

На автосалон IAA 2019 німецька марка привезла електричний позашляховик Audi AI:Trail — четверту модель сімейства AI після Aicon, AI:Me і AI:Race (раніше відомий під ім’ям PB18 e-tron). У версії Audi позашляховик майбутнього зовні нагадує луноход з наполовину скляним кузовом і скляним дахом, що дозволяють пасажирам милуватися навколишніми краєвидами та виглядом на небо.

Габаритна довжина AI:Trail — 4150 мм, ширина — 2150 мм, висота — 1670 мм, Дорожній просвіт — 340 мм, глибина броду — понад 500 мм. Кузов виготовлений з високотехнологічної сталі, алюмінію і карбону, використання яких дозволило створити конструкцію масою 1750 кг, включаючи тягову батарею. Їздить позашляховик на 22-дюймових колісних дисках «взутих» в шини із зовнішнім діаметром 850 мм. За тиском в шинах стежить електроніка: система автоматично визначає потрібний тиск у залежності від типу покриття і їздового режиму.

Читати також:  Електричний пікап General Motors став на крок ближче до реальності

У просторому многоугольном салоні комфортно розмістяться чотири людини: в передньому ряду встановлені два повноцінних крісла чотирьохточковими ременями безпеки і два «шезлонга» на другому ряду, які можна витягнути з машини в разі пікніка. Рульове колесо нагадує штурвал літака, селектора трансмісії немає. Лобове та заднє скло відкриваються, посадку в салон і завантаження багажника на даху полегшують висувні підніжки, вбудовані в дверні пороги. У задній частині автомобіля передбачений відсік для брудних речей.

Читати також:  Ford випустить новий кросовер

Салон Audi AI:Trail Quattro Concept

Для освітлення дорожнього полотна попереду себе позашляховик використовує п’ятірку дронов з електричним приводом і вбудованими матричними світлодіодами: зображення з камер транслюється на бортовий монітор по Wi-Fi. Заряджаються дрони за допомогою індукційної зарядки. Для цього дрону досить приземлитися на капот або дах автомобіля.

Кожне колесо Audi AI:Trail приводиться в дію окремим електродвигуном. Їх сумарна віддача — 435 к. с. і 1000 Нм. Шасі — з підвіскою McPherson по колу і адаптивними амортизаторами. Максимальна швидкість позашляховика всього 130 км/год, Запас ходу по бездоріжжю — 250 км, по рівній дорозі — 400-500 км. Системи автономного управління четвертого рівня дозволяють AI:Trail практично самостійно рухатися по облаштованим дорогах, але на бездоріжжі водієві доведеться взяти керування на себе.

Читати також:  Марка Peugeot змінила шеф-дизайнера

Планів серійного виробництва Audi AI:Trail у компанії поки немає.

Джерело: Audi Фото: Motor1