Shadow

Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi переходить на нову модель співпраці

Для підвищення економічності та конкурентоспроможності продуктів і технологій партнери по альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi скористаються схемою «еталон-аналог».

Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi переходить на нову модель співпраці

Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi оголосив про низку ініціатив у рамках нової моделі ділової співпраці, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності та прибутковості партнерів. Компанії-учасники планують розвивати наявні синергії, в тому числі у сфері спільних закупівель, використовуючи свої лідерськими позиціями і географічні перевагами для підтримки ділового розвитку партнерів.

Затверджена керівництвом альянсу стратегія «еталон-аналог» у сфері розробки автомобілів передбачає спільне вирішення наступних завдань:

  • подальший розвиток стратегії стандартизації Альянсу, починаючи з платформ і закінчуючи кузовами;
  • концентрацію зусиль на одному «батьківському» (еталонному) автомобілі та автомобілі-аналогах в кожному продуктовому сегменті, які розробляються компанією-лідером за підтримки команд-послідовників;
  • максимально конкурентне виробництво автомобіля-еталону і аналогів у кожного бренду, включаючи при необхідності об’єднання виробництва;
  • продовження спільного використання продуктів в сегменті легких комерційних автомобілів, де схема «еталон-аналог» вже застосовується.
Читати також:  Toyota LQ: автомобіль 2040 року

Очікується, що завдяки стратегії «еталон-аналог» інвестиції в розробку нових автомобілів скоротяться майже на 40%.

Кожен з учасників альянсу відповідає за свій «еталонний регіон». За Nissan закріпили Китай, Північну Америку та Японію, за Renault — Європу, Південну і Північну Африку, за Mitsubishi — країни АСЕАН та Океанії. В альянсі вважають, що це дозволить збільшити обсяг спільного користування у кожному регіоні, максимально розділити фіксовані витрати між партнерами і ефективно використовувати активи кожного учасника.

Оновлювати лінійки партнери будуть в рамках стратегії «еталон-аналог», а виробництво еталонного автомобіля і аналогів буде організовано наступним чином:

  • оновлення лінійки в сегменті C-SUV після 2025 року очолить Nissan, Renault проведе прийдешнє оновлення в європейському сегменті B-SUV;
  • у Латинській Америці пройде оптимізація в B-сегменті, і з чотирьох платформ залишиться тільки одна для продуктів як Renault, так і Nissan. Вона буде випускатися в Куритибі і Ресенде в Бразилії з метою максимального завантаження наявних потужностей;
  • у Південно-Східної Азії і Японії учасники Альянсу будуть працювати за тією ж схемою над окремими проектами, такими як співпраця в сегменті надкомпактних автомобілів (кей-карів) між Nissan і Mitsubishi Motors.
Читати також:  Встановлено світовий рекорд швидкості на электромотоцикле

До 2025 року за схемою «еталон-аналог» будуть розроблятися, і випускатися 45% моделей Альянсу. Також партнери продовжать спільно використовувати наявні активи і інвестувати в нові платформи, силові установки і технології.

Схема «еталон-аналог» з платформ і силових установок пошириться на всі ключові технології. Nissan буде відповідати за автономне керування і електрифіковану силову установку (ePT) для платформи CMF-EV. Renault вести розробку платформи на базі Android і курирувати діяльність Nissan в Китаї. Також французька група буде відповідати за базову електричну архітектуру Е-body і ePT для платформи CMF-A/B.

Читати також:  Peugeot представила електричну версію фургона Expert

Джерело: Renault